۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

نامه‌ای به...او

هیچ‌وقت طوری که باید می‌بودم، نبوده‌ام. طوری که تو از من انتظار داشتی، طوری که خودم هم از خودم انتظار داشتم. از این ناراحتم و نمی‌توانم میزان ناراحتی و عذاب‌وجدانی که ته قلبم پنهان شده را توصیف کنم، ولی از این خوشحالم که حداقل دوستت دارم. اندازه‌ی تمام دنیا دوستت دارم. از این خوشحالم که وقتی یادت می‌افتم، اشک چشمانم را خیس می‌کند. هر چند دوست داشتنِ خشک و خالی کافی نیست، خوشحالم که دوستت دارم. خوشحالم ولی ته قلبم نگران هم هستم. نگرانم که این دوست داشتنت را هم از دست بدهم. فراموش کنم که زمانی عاشقت بودم. قلبم سیاه شود و از تو دورتر. می‌ترسم از خالی شدن قلبم از تو.

نگذار فراموشت کنم. نگذار دوست داشتنت را از دست بدهم. بگذار عشقت جوری قلبم را پر کند که جایی برای چیز دیگری باقی نماند. بگذار همیشه دوستت داشته باشم و دلتنگت باشم. بگذار یک بار، فقط یک بار هم که شده، تورا دوباره ببینم. 

 

  • ۰
  • نظرات [ ۳ ]
    • جمعه ۳۰ تیر ۰۲

    یوهو!

    من این مدت:

    _عه پروفسور مک‌گوناگل رو دیوار نشسته‌.

    _این‌جا دمنتور رد شده؟

    _امشب ریموس گرگ میشه.

    _آواداکدورااااا

    _دیشب هم خواب دیدم معلم هاگوارتزم.

    و...

    بالاخره موفق شدم(!) هری پاتر رو تا آخر ببینم. اولین بار یازده ساله‌م بود که تا محفل ققنوس دیدم و رسیدم به چو و این‌جوری شدم که اه اه این زندگی زشت دیگه ارزش موندن نداره و دیگه ندیدم. چند سال بعد دوباره دیدم ولی باز هم به یادگاران مرگ نرسیدم. چند وقت پیش شروع کردم دوباره دیدم و خب بالاخره تا آخر دیدم. با مرگ و خاطره‌ی اسنیپ هم گریه کردم و آه، خدا بیامرزتت اسنیپ عزیز. 

    برای عروسی اومدیم شمال، وگرنه احتمالا می‌نشستم دوباره از اول می‌دیدم. هوا به طرز عجیبی بد نیست، چون شمال همیشه تابستون وحشتناک گرم بود. T_T دارم سعی می‌کنم با عروسی هم کنار بیام و بتونم چند ساعت تحمل کنم.

    چند روز پیش رفتیم کارنامه‌م رو گرفتیم. نمره‌های مستمرم همه‌شون بیست بودن به جز زبان که نوزده بود؛ چون که یه تکلیف یه نمره‌ای داشتیم، من هم نوشته بودم ولی یادم رفت بفرستم. T_T خیلی حرص داشت. آه.

    دوستم آزمون نمونه‌دولتی و تیزهوشان داده و مطمئنم قبول میشه و بعد از سه سال میاد پیشم. یاهاها.

  • ۰
  • نظرات [ ۲ ]
    • سه شنبه ۱۳ تیر ۰۲
    nefelibata: "cloud walker"; one who lives in the clouds of their imagination or dreams.
    موضوعات